Проблема якості освіти обговорюється у статті з точки зору формування громадської думки серед суб’єктів освітнього процесу. Метою статті є вивчення розуміння та оцінка поняття якості освіти освітянами. У дослідженні взяли участь вчителі загальноосвітніх навчальних закладів Херсонської області, які давали відповіді на анкету «Якість освіти» та соціально-психологічні опитувальники. Результати показали, що вчителі сприймають якість освіти переважно як певний обсяг знань, застосування знань на практиці та здатність навчатися. Одночасно вчителі недооцінюють деякі компетенції, які має формувати сучасна освіта: володіння іноземними мовами, комп’ютерні та підприємницькі навички. Зроблено висновок про необхідність підвищення обізнаності вчителів щодо зв’язку якості освіти з такими аспектами як роль науки в освіті, менеджмент якості освіти та інноваційний характер сучасної освіти.
|