Понеділок, 23.12.2024, 09:44
Вітаю Вас Гість | RSS



Лабораторія соціально-психологічних технологій
Інституту соціальної та політичної психології НАПН України

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2018 » Квітень » 19 » Круглий стіл «Українське націєтворення: між конфліктом і консенсусом»
12:23
Круглий стіл «Українське націєтворення: між конфліктом і консенсусом»

Олена Хоріна виступила з доповіддю "Соціально-психологічні особливості суб’єктності педагогів" під час роботи круглого столу "Українське націєтворення: між конфліктом і консенсусом", який відбувся в Інституті соціальної та політичної психології НАПН України 19 квітня 2018 р.

В доповіді були представлені результати опитування педагогів шкіл учасниць Всеукраїнського експерименту "Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій". Основна соціально-психологічна особливість суб'єктності педагогів полягає в неусвідомленому пріоритеті розуміння та прийняття інших людей і  низькому  самоусвідомленні. Суб'єектність педагога є чинником формування суб'єктності учнів, і пріоритет іншої людини не сприяє цьому прочесу. Якщо педагог не бачить себе автором життя й професійної діяльності і пропонує учням опанувати саме цю позицію, то фактивно він "пропонує те, чого не вміє", бо учні вчаться так як вони бачать, а не так, як ім кажуть. Перспективою подальшої дослідницької та практичної роботи в межах експерименту є робота із педагогами і обмін/збагачення ресурсами колег.

 

Переглядів: 597 | Додав: ЛСПТ | Теги: круглий стіл | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Друзі сайту