Головна » 2018»Квітень»19 » Круглий стіл «Українське націєтворення: між конфліктом і консенсусом»
12:23
Круглий стіл «Українське націєтворення: між конфліктом і консенсусом»
Олена Хоріна виступила з доповіддю "Соціально-психологічні особливості суб’єктності педагогів" під час роботи круглого столу "Українське націєтворення: між конфліктом і консенсусом", який відбувся в Інституті соціальної та політичної психології НАПН України 19 квітня 2018 р.
В доповіді були представлені результати опитування педагогів шкіл учасниць Всеукраїнського експерименту "Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій". Основна соціально-психологічна особливість суб'єктності педагогів полягає в неусвідомленому пріоритеті розуміння та прийняття інших людей і низькому самоусвідомленні. Суб'єектність педагога є чинником формування суб'єктності учнів, і пріоритет іншої людини не сприяє цьому прочесу. Якщо педагог не бачить себе автором життя й професійної діяльності і пропонує учням опанувати саме цю позицію, то фактивно він "пропонує те, чого не вміє", бо учні вчаться так як вони бачать, а не так, як ім кажуть. Перспективою подальшої дослідницької та практичної роботи в межах експерименту є робота із педагогами і обмін/збагачення ресурсами колег.