У методичних рекомендаціях висвітлюються питання соціально-психологічного супроводу освітніх реформ, що спрямовані на вирішення стратегіч-них завдань суспільного розвитку і здійснюються з урахуванням загальносвітових тенденцій. Розкрито соціально-психологічні закономірності та описано шляхи до¬сягнення суспільного консенсусу щодо проблем реформування вітчизняної освіти, які постають у процесі реалізації нового Закону України «Про освіту» та концепції «Нова українська школа». Представлено перелік та характеристики заходів з гро-мадської підтримки освітніх реформ (організація та проведення громадських обго-ворень, масових кампаній та акцій), що базуються на використанні технологій зба-гачення громадської думки і знаходження консенсусу. Видання розраховане на керівників закладів загальної середньої освіти, ви-кладачів системи післядипломної освіти, методистів, працівників психологічної служби в системі освіти, представників органів громадського самоврядування, гро-мадських організацій, а також науковців та студентів.
детальніше
|