Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Мої файли |
Переглядів: 385 |
Завантажень: 10 |
Додав: ЛСПТ |
Дата: 18.01.2019
|
|
Слюсаревський М. М., Гуменюк О. І., Дворник М. С., Черниш Л. П.
<p><a href="http://sptechnology.ucoz.ua/dovidnyk_2018.doc">детальніше</a></p>
Мої файли |
Переглядів: 502 |
Завантажень: 18 |
Додав: ЛСПТ |
Дата: 18.01.2019
|
|
Методичні рекомендації мають допомогти всім суб’єктам освітнього процесу створити умови для успішного впровадження реформ; Аби процес і результат був задовільним і легким варто опанувати можливі моделі продуктивної взаємодії, де кожна сторона отримує свій результат. Рефлексивні основи продуктивної співпраці мають процедури й алгоритми, які спрощують процес перемовин, прийняття рішень і плідної взаємодії на шляху впровадження реформ.
Мої файли |
Переглядів: 359 |
Завантажень: 8 |
Додав: ЛСПТ |
Дата: 17.01.2019
|
|
Психолого-педагогічні технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх реформ
Мої файли |
Переглядів: 358 |
Завантажень: 23 |
Додав: ЛСПТ |
Дата: 15.01.2019
|
|
У методичних рекомендаціях висвітлюються питання соціально-психологічного супроводу освітніх реформ, що спрямовані на вирішення стратегіч-них завдань суспільного розвитку і здійснюються з урахуванням загальносвітових тенденцій.
Мої файли |
Переглядів: 490 |
Завантажень: 21 |
Додав: ЛСПТ |
Дата: 15.01.2019
|
|
|
|
| | |