Середа, 21.10.2020, 05:10
Вітаю Вас Гість | RSS



Лабораторія соціально-психологічних технологій
Інституту соціальної та політичної психології НАПН України

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

ІВАНЧЕНКО С.М. СОЦІАЛЬНА ВЗАЄМОДІЯ В КОНТЕКСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНІХ І СУСПІЛЬНИХ РЕФОРМ
Завдання соціально-психологічного супроводу суспільних реформ – налагодження взаємодії та діалогу усіх зацікавлених сторін. Надміру широке значення поняття соціальна взаємодія вимагає його уточнення для подальшого використання як центрального елемента соціально-психологічного супроводу освітніх та суспільних реформ. У статті соціально-психологічні підходи до соціальної взаємодії розглядаються у двох вимірах: як пряма комунікація «обличчям-до-обличчя» і як опосередкована комунікативними засобами, зокрема, за допомогою соціальних мереж. Актуальною на сьогоднішній день є організація соціально-психологічного супроводу, спрямованого на підтримку освітньої реформи не лише на рівні суспільства, а й окремих навчальних закладів. Мета статті – обґрунтування методів, за допомогою яких можливо організувати взаємодію колективних суб’єктів у процесі соціально-психологічного супроводу освітніх реформ, а також представлення перших результатів емпіричного дослідження. Запропоновано експериментальне дослідження, яке базується на застосуванні інтегрованої системи технологій у контексті соціально-психологічного супроводу освітньої реформи. На відміну від стандартних технологій опитування громадської думки (які лише фіксують наявні думки), розроблена технологія дозволяє формувати громадську думку шляхом її збагачення, консолідації, просування передових ідей, створення соціальних мереж. Представлено результати першого етапу експерименту - вхідного моніторингу й онлайн-опитування серед учасників експерименту. Наступний етап експерименту передбачає взаємодію учасників – освітян, учнів, їхніх батьків, – із застосуванням соціально-психологічних технологій (збагачення громадської думки, знаходження консенсусу, нетворкінгові технології, рефлексивне управління, підвищення інноваційної культури).
Категорія: Мої статті | Додав: ЛСПТ (21.08.2017) | Автор: С.М.Іванченко
Переглядів: 165 | Теги: соціальна взаємодія, інтегрована система технологій, громадська думка, освітня реформа, всеукраїнський експеримент, соціально-психологічний супровід | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту