Неділя, 22.09.2019, 19:01
Вітаю Вас Гість | RSS



Лабораторія соціально-психологічних технологій
Інституту соціальної та політичної психології НАПН України

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Блог

Лабораторія соціально-психологічних технологій Інституту соціальної та політичної психології НАПН України з лютого 2016 р. проводить Всеукраїнський експеримент «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій» на базі закладів загальної середньої освіти усіх регіонів України. Одним із завдань експерименту є моніторинг ставлення педагогічних працівників, учнівської молоді, батьків до освітніх інновацій та реформування освіти. Моніторингове опитування проводиться у онлайн та офлайн режимах, респонденти заповнюють анкету, розроблену співробітниками лабораторії, яка містить питання про перехід загальноосвітніх шкіл на 12-річний термін навчання; профілізацію старшої школи; інтеграцію до європейського освітнього простору та ін. У березні-квітні 2016 р. було проведено вхідний моніторинг, у якому взяли участь 768 респондентів зі шкіл Дніпропетровської, Житомирської, Запорізької, Київської, Львівської, Хмельницької, Херсонської, Чернігівської областей та міста Києва. Другу хвил ... Читати далі »
Переглядів: 83 | Додав: ЛСПТ | Дата: 30.06.2018 | Коментарі (0)

 Соціально-психологічний супровід освітніх інновацій: результати та перспективи всеукраїнського експерименту  

 

Однією з умов ефективного впровадження освітніх реформ є наявність суспільної підтримки рішень, що ухвалюються на державному рівні. Підтримка суспільства можлива за умови здійснення ефективної комунікації з громадськістю та пояснення рішень з урахуванням інтересів як окремих груп населення, так і громадян загалом. Тому актуальним на сьогоднішній день є організація соціа ... Читати далі »

Переглядів: 106 | Додав: ЛСПТ | Дата: 02.11.2017 | Коментарі (0)

 

Коли мова заходить про реформу освіти, звідусіль доводиться чути переважно негативні висловлювання та коментарі. Особливо з повідомлень мережі Інтернет, складається цілковите враження абсолютно негативного ставлення громадян України до освітніх реформ загалом і до реформи середньої освіти зокрема. Чи це так насправді? Фахівці інституту соціальної та політичної психології НАПН України, спираючись на 15 річний досвід моніторингу громадської думки, доводять, що це не так.

Завідувач лабораторії соціально-психологічних технологій інституту соціальної та політичної психології (ІСПП) Олена Суший стверджує, що результати моніторингового дослідження свідчать про зростання за останні п’ять років довіри людей до системи освіти майже на 10%: з 49% у 2011 р. до 57% у 2015 р. Це найвищий показник довіри за усі роки спостереження, яке проводить ІСПП. Що характерно, на тлі загальної для українського суспільства кризи довіри (передусім до інститутів в ... Читати далі »

Переглядів: 442 | Додав: ЛСПТ | Дата: 13.10.2016 | Коментарі (0)

25 червня 2014 р. співробітники лабораторії соціально-психологічних технологій Інституту соціальної та політичної психології здійснили подорож до Ніжинського держуніверситету ім. М. Гоголя. Метою візиту було проведення круглого столу «Освітянські еліти України у змаганнях за консолідацію народу на доленосних етапах його історії» в рамках 5-х Всеукраїнських наукових Гротівських читань. Цього року Читання, які щорічно проводить кафедра психології НДУ, були присвячені проблемам психології особистості у контексті епохи.

Співробітники лабораторії, у свою чергу, висвітлювали роль громадськості у важливі історичні моменти, зокрема роль освітян як певної соціальної групи, - тої частини громади, яка сама слугує ланкою та своєю працею пов’язує її минуле з майбутнім. Це добре видно на прикладі діяльності одного з фундаторів вітчизняної психології, ім’я якого було майже забуто, але з рештою – зусиллями сучасних ніжинських психологів, - повернулося до ж ... Читати далі »

Переглядів: 176 | Додав: ЛСПТ | Дата: 11.10.2016 | Коментарі (0)

Стаття присвячена проблемі психологічного здоров’я, яке розглядається у екологічному вимірі. Згідно екологічного підходу, людина представляє собою не окремий організм або індивід, а систему «організм плюс середовище». Відповідно, її здоров’я також має розглядатися у контексті оточуючого середовища, як природного, так і соціального. Розглядаються різні підходи у екологічній психології, пропонуються можливі шляхи з промоції здоров’я із залученням громад. Ключові слова: екологічна психологія, психологічне здоров’я, суб’єктивне благополуччя, промоція здоров’я, якість життя.

С.М.Іванченко Проблема психологічного здоров'я в екологічному вимірі

Переглядів: 182 | Додав: ЛСПТ | Дата: 21.05.2015 | Коментарі (0)

Соматическая терапия травмы – психотерапевтический подход к работе с такими симптомами и состояниями, как приступы страха («панические атаки»), острые реакции горя, утраты, посттравматические реакции (ПТСР). My WebPage

Переглядів: 221 | Додав: ЛСПТ | Дата: 18.03.2014 | Коментарі (0)

1 2 »
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Друзі сайту